maandag 4 augustus 2014

Ella Leyers interview

 
Ella Leyers interview

Ella Leyers (24), tweede van vier dochters uit het huwelijk van Jan Leyers en Anne Meunier, speelde in ‘FC De kampioenen’, en vormde met haar oudere zus Dorien een opgemerkt interviewduo in ‘Eurosong 2006’. Van 2007 tot 2011 woonde ze in New York, waar ze een acteeropleiding volgde aan de American Academy of Dramatic Arts. Die studie heeft haar duidelijk geen windeieren gelegd.

Ella Leyers «Ik ben nu twee jaar terug in België – met een vriendin deel ik een appartement in het centrum van Antwerpen  – en sinds juni vorig jaar ben ik eigenlijk constant aan het acteren. Ik speel de hoofdrol in de doktersreeks ‘Binnenstebuiten’, die op dit moment op vtm loopt, en ik heb een bijrol in ‘Zuidflank’, een serie over een Limburgse familievete, die in de herfst zal worden uitgezonden. En verder zit ik midden in de opnames van twee films: ‘Het vonnis’ van Jan Verheyen en ‘Halfweg’ van ­Geoffrey Ent­hoven – vanmorgen stond ik nog op de set.»

Heb je met zo’n drukke agenda nog wel tijd om er deze zomer even tussenuit te knijpen?

Ella Leyers «Toch wel: in augustus ga ik met een goeie vriend op vakantie naar Sardinië. Ik ben al vaak in Italië geweest, en ik vind het daar altijd de max: de mensen, de natuur, het eten... Enfin, alle clichés over Italië (lacht). Het wordt m’n eerste keer Sardinië, maar ik heb me laten vertellen dat ze er prachtige stranden hebben.»

HUMO Ik kan me zo voorstellen dat jij erg populair bent bij de Italiaanse mannen: lang, blond, ronde borsten, blauwe ogen.

Ella Leyers «Dat is wel zo, ja. En die Italianen laten ook geen gelegenheid onbenut om vleiende opmerkingen te maken. Maar bon, ik weet niet of dat per se aan mij ligt. Mijn zussen zien er compleet anders uit, maar in Italië hebben we allevier evenveel touche. Ik denk dat Italiaanse mannen vallen op meisjes in het algemeen.»

HUMO Op welk type mannen val jij? Of om je maar gelijk de Vraag der Vragen voor te leggen: wie is je favoriete onenightstand?

Ella Leyers «Wel, laten we zeggen dat de Geert Van Rampelbergen van deze wereld het mij geen twee keer zouden moeten vragen. Net zomin als de Tom Waesen en de Michael Ballacken.»

HUMO De Michael Ballacken?

Ella Leyers «Ja! (lacht) Dat zweterige, donkere haar van hem met die blanke huid eronder, en dan die mooie ogen – een héél aantrekkelijke man, vind ik. Nu, omdat ik wist dat deze vraag ging komen heb ik hem gisteren nog eens gegoogeld, en op naakt foto’s ziet hij er toch minder goed uit dan tijdens een wedstrijd. Heel jammer dus dat hij gestopt is met voetballen: nu vind ik hem maar de helft zo aantrekkelijk meer.»

HUMO Tijdens de fotoshoot heb ik je ook iets over Wesley Sneijder horen zeggen. Die voetbalt wel nog.

Ella Leyers «Ik denk niet dat ik ooit een interessant gesprek met hem zou kunnen voeren, laat staan dat ik met 'm zou willen trouwen, maar ik vind Wes­ley Sneijder wel een catch. Hij heeft vooral een mooi gezicht, vind ik. Al is hij me wel wat klein. En volgens mij is het ook een echte John (lacht). ’t Lijkt me zo het type dat na een avondje in de discotheek niet vies is van een klein vechtpartijtje. En in de auto zet hij ongetwijfeld steevast van die boenkaboenkmuziek op. Ik háát boenkaboenkmuziek.»

Geen opmerkingen:

Een reactie posten