woensdag 23 oktober 2013

Ella Leyers eert Jacques Vermeire in 'Lang Leve...' in badpak


Ella Leyers eert Jacques Vermeire in 'Lang Leve...' in badpak

Op dinsdag 22 oktober 2013 is host Jonas Van Geel fan van Jacques Vermeire. Jacques zelf geeft graag tekst en uitleg bij alle markante momenten uit zijn carrière.

Jacques Vermeire: de vader van ontelbare typetjes in evenveel succesvolle zaalshows, de smoelentrekker par excellence die tot het einde der tijden de eeuwige garagist zal blijven (DDT in 'F.C. De Kampioenen', René in 'Verschoten & Zoon') en de man die een groot leeftijdsverschil in de liefde totaal niet belangrijk vond, ziet zichzelf terug in scenes van de Tegen de Sterren op actrices Nathalie Meskens en Ella Leyers.

Maar het was knokken voor de jonge would-be acteur Vermeire die aan tal van conservatoria het deksel op de neus kreeg. Hij zocht zijn heil in schoenen en de liefde voor het leer, tot ene Luc Verschueren hem in zijn 'Sportcafé' de spotlights gunde. Maar hoe kwam hij dan van de radio op de televisie terecht? Wat bezielde hem om, knal op het hoogtepunt bij 'F.C. De Kampioenen' en de  toenmalige BRT, zijn geluk te beproeven bij VTM? En hoe ging dat dan precies?

Welke plannen had Mike Verdrengh met hem en kreeg hij daarvoor echt dat fameuze miljard? Ella Leyers laat het zien in een humoristische sketch. Hoe verliep zijn huwelijksdag met Eva Pauwels ook alweer en hoe kijken tal van collega’s terug op hun samenwerking met Jacques?

Daar waar zijn geheugen hem enigszins in de steek laat, wordt dat handig opgefrist door het 'exclusieve' beeldmateriaal dat Jonas andermaal wist te bemachtigen.

Wie beter dan Guga Baul om een grappige Jacques te vertolken? Diezelfde Guga duikt even later ook op als een scherpe Jan Becaus. Ella Leyers is hot en heeft overduidelijk Eva Pauwels bestudeerd en Luc Verschueren speelt zichzelf als Jacques' jarenlange compagnon de route.









Sven De Ridder is op en -over the-  top Mike Verdrengh. En het is tot slot een leuk weerzien met Gerty Christoffels en Walter Grootaers in een parodie op 'De Drie Wijzen'.

Jacques zelf geeft graag tekst en uitleg bij alle markante momenten uit zijn carrière. En daar waar zijn geheugen hem enigszins in de steek laat, wordt dat handig opgefrist door het ‘exclusieve’ beeldmateriaal met Ella Leyers dat Jonas andermaal wist te bemachtigen.

‘Lang Leve…’, Jonas Van Geel ontvangt iconische Vlaamse landgenoten in nieuw programma.

Acteren, regisseren, improviseren, zingen, schrijven: Rijzende Ster Jonas Van Geel stort zich op al deze disciplines met evenveel overgave en enthousiasme. Dit najaar voegt hij daar presenteren aan toe, op zijn eigen persoonlijke manier en dan weet je dat speelse plagerijen nooit ver weg zijn.

In het najaar geeft Jonas Van Geel afspraak voor ‘Lang Leve …’, een nieuw entertainend programma waarin hij elke week één iconische landgenoot, van wie hij grote fan is, in de studio ontvangt en trakteert op de film van hun leven. Een eigenzinnige en geestige versie dan wel. Gekende en minder gekende bio-facts uit het leven van de gast worden herinterpreteert door Ella Leyers en ook tijdens de gesprekken met zijn idolen deelt Jonas liefdevolle kopstoten uit. Het is natuurlijk maar de vraag hoe de sterren zullen reageren wanneer ze in de studio de film van hun leven voor het eerst te zien krijgen.

De man van 1 miljard, Lang Leve...

Met een speciale shuttledienst werden 'overlopers' van de toenmalige BRT overgebracht naar VTM. Zo ook Jacques. Maar hoe zit dat nu met dat miljard dat hij voor zijn overstap zou gekregen. In een grappige sketch speelt Ella Leyers een van de sexy assistentes van Mike Verdrengh in een modieuze bikini cq badpak. Als assistente Svetlana(Ella Leyers) op de seksuele erotische tour gaat, roept Jacques plots miljaaaar, en zo kwam er een check van 1 miljard BF op tafel voor de legendarische overstap. 


Het jawoord aan Eva Pauwels in Lang Leve...

Niet alleen zijn overstap naar VTM was één van de mediagebeurtenissen van de afgelopen decennia, ook zijn huwelijk met de hysterische Eva Pauwels was minstens even besproken . Na de huwelijks voltrekking mag de bruid Jacques kussen. Maar in plaats van haar man te kussen, kust Eva Pauwels(gastrol Ella Leyers) een lesbische vrouw in de trouwzaal met een tongzoen vol op de mond, een knipoog naar haar latere lesbische huwelijk.

"Ik ben een vrouw die rijk kan worden met seks, het zit in mijn genen"

Eva Pauwels staat op een nieuw punt in haar leven nu haar huwelijk met Franky opnieuw op springen staat. Binnenkort viert ze wellicht haar verjaardag met een scheiding, zo vertelt ze zelf aan Story. De aanleiding is haar werk in een bordeel.

Eerder onthulde Dag Allemaal dat Pauwels, een graag geziene gast in de bladen met haar vele kommer en kwel, aan het werk was als gezelschapsdame in de Latoya Club in Sint-Martens-Latem. "Ik ben eruit gestapt", aldus de ex van Jacques Vermeire. "Ik denk dat Franky ook wel bang was dat ik meer succes zou hebben dan hij. Hij begon jaloers te worden. Na elke avond vroeg hij me: 'Hoe is het geweest? Heb je veel verdiend?' Weet je, ik ben een vrouw die rijk kan worden met haar mooie lichaam, grote borsten en seks. Ik weet perfect wat een man wil, mijn naakte vormen. Het zit in mijn genen."

"Bovendien heb ik veel aantrek. Zie je die oude grijze man daar zitten? (wijst naar een man op een terras tijdens het interview) Hij zit al de hele tijd op mij te geilen. Ik moet maar op hem afstappen en het is in de sacoche. Hij heeft er misschien zelfs wat centen voor over. Maar dat wil ik niet meer, daarom ben ik ermee gestopt."

Eva Pauwels: "Mijn man weet dat ik in de prostitutie zit"

Onlangs bracht Dag Allemaal aan het licht dat Eva Pauwels sinds enige tijd als animeermeisje werkt. Nu blijkt dat ze in een andere bar ook gerante is geweest. Volgens een anonieme getuige in Dag Allemaal werkt Pauwels, recentelijk nog op de hak genomen door rijzende ster en actrice Ella Leyers in Lang Leve, al sinds december vorig jaar in de prostitutie. Met medeweten van haar man Franky, overigens.

"Franky weet alles van mijn leven. Dit zorgt voor druk in onze relatie, want uiteraard was hij daar niet blij mee. Maar ik doe dit voor óns, uit pure wanhoop. Het water staat ons nog aan de lippen, de schuldenput blijft", verklaart Pauwels.

Maar Pauwels is de prostitutie al moe. Zich schamen doet ze niet. "Maar ik ben dat wereldje in bikini en badpak beu. De champagne, de oppervlakkigheid. Ik wilde mijn gezin een betere toekomst gunnen, maar ik had kunnen weten dat dit met mijn bekende kop ooit zou uitkomen".

Pauwels droomt nu van een toekomst in Spanje, waar ze "een normale job" wil vinden.

Eva Pauwels: "Ik heb mijn broek afgestoken en terplekke geplast"

Onlangs werd Eva Pauwels uit het publiek van ‘Belgium’s got Talent’ geplukt omdat ze stomdronken en luidruchtig zou zijn. Volgens haar is dat niet waar, maar ze moest wel nodig naar het toilet…

Eva Pauwels doet deze week haar relaas in Story: “Allemaal dikke zever! Ik had wel een aperitiefke op, maar ik was zeker niet stomdronken! Het zijn leugenaars.”
Zo is het volgens haar gegaan: “Ine, die deelnam aan de audities, is een goede vriendin en ik ging voor haar supporteren. Maar eerst moest een publieksopwarmer de sfeer er in brengen. Die viseerde me meteen en maakte me uit voor dom blondje.”

Toen de jury, met daarin Karen Damen van K3, binnenkwam heb ik haar naam luid geroepen. En ook die van Gert Verhulst. Maar dat was een grapje. Daarna kwam Koen Wauters binnen en die negeerde me compleet, waardoor ik in mijn gat gebeten was. En toen stonden er plots twee bodyguards naast mij.”

Eva werd naar buiten geleid, maar eerst moest dat aperitiefke er nodig terug uit. “Ik moest naar het toilet, maar die bodyguards wilden mij de weg niet tonen. Ik moest recht naar buiten. Dus heb ik aan de uitgang van de Stadsschouwburg mijn broek afgestoken en ter plekke op de grond geplast.”

Vriendin Ine slaagde niet voor haar auditie, maar Pauwels vindt dat niet zo erg. “Bij de volgende opnames zou ik toch niet meer komen supporteren!”

Eva Pauwels zat dus naakt aan de uitgang van de Stadsschouwburg, maar die blote kont hadden we hier ook al eens gezien in de boekskes.

Lesbisch huwelijk Eva Pauwels strandt na zes maanden

 Eva Pauwels (31) en haar echtgenote Christel Devos (44) zijn uit elkaar. Het koppel trouwde in juni van vorig jaar, maar langer dan een half jaar is hun huwelijk niet overeind gebleven. Pauwels woont nu weer alleen met Julie en Maxime, haar kinderen uit een vorig huwelijk met Jacques Vermeire.

“Ik hou van Christel, zij is de vrouw van mijn leven. Dit is liefde in haar puurste vorm, heel gewoon en tegelijk heel speciaal.” Eva Pauwels leek met de dertien jaar oudere Christel de liefde van haar leven gevonden te hebben, hetgeen vorig jaar in juni bezegeld werd met een groot huwelijksfeest. Ook Eva’s ex-man Jacques Vermeire, die aanwezig was op de huwelijksplechtigheid, stak zijn sympathie voor het koppel niet onder stoelen of banken.

“Ik ben oprecht blij voor Eva en Christel. Die twee zien elkaar graag, ze zijn gelukkig. Dan moet je trouwen. Voor onze kinderen Julie en Maxime is het ook beter zo. Christel is erg goed voor hen.”
Lesbolook
Maar amper een half jaar na het huwelijk is het al over en uit tussen de twee. Wat de reden is van de breuk, is niet bekend. Eva Pauwels was gisteren niet bereikbaar voor commentaar.

Eva Pauwels heeft al een bewogen liefdesgeschiedenis achter de rug. In Vlaanderen werd ze bekend toen ze een relatie begon met komiek en VTM-presentator Jacques Vermeire. De twee trouwden in 1997(persiflage door Ella Leyers), ze kregen twee kinderen - Julie en Maxime - maar na vijf jaar liep hun huwelijk op de klippen.

Na de breuk met Jacques Vermeire doorworstelde sexy Pauwels een woelige periode. Ze outte zich voor heel Vlaanderen, mat zich een opvallende lesbolook - met kortgeschoren kopje - aan en rijgde de knipperlichtrelaties aan elkaar.

Maar in 2005 leek Eva Pauwels met de dertien jaar oudere Christel dan toch de liefde van haar leven gevonden te hebben. “Ik heb echt moeite voor haar moeten doen. Ze vond mij in het begin maar een piepkuiken, ze dacht dat ik het niet echt meende. Maar Christel heeft toch de tijd genomen om mij écht te leren kennen. Dat maakt mij heel gelukkig”, aldus La Pauwels.
Maar lang heeft dat geluk niet mogen duren.


Het VTM-programma 'Lang Leve' valt niet alleen bij Vlaamse kijkers in de smaak. De show waarin Jonas Van Geel (op de foto met Jacques Vermeire en Ella Leyers) elke week het leven van een bekende Vlaming laat naspelen, is genomineerd voor een Comedy Award. Die worden op 8 december 2013 uitgereikt in het Zwitserse Montreux. Het Comedy Festival is het enige festival dat zich alleen op komische programma’s voor tv richt. Ook Wat Als? maakt kans op een award.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten