maandag 16 september 2013

Ella Leyers treedt toe tot vaste cast "Tegen de Sterren Op"



Ella Leyers treedt toe tot vaste cast "Tegen de Sterren Op"

 De carrière van Ella Leyers (dochter van Jan) zit in de lift. Naast de fictiereeks "Binnenstebuiten" en gastrollen in "Het Vonnis" en "Albert II", zal ze binnenkort deel uitmaken van de vaste cast van het vtm-programma "Tegen de Sterren Op".

Ella vertelt aan Story: “Ik heb vorig jaar al eens een gastoptreden gedaan bij Tegen de sterren op. Toen kroop ik in de huid van onder anderen Marie Vinck en Maaike Neuville. Dat was een bijzonder leuke ervaring. Ik heb mij enorm geamuseerd op de set.

Enkele maanden later kreeg ik dan de vraag of ik geen deel wilde uitmaken van hun vaste kern acteurs. Ik sprong onmiddellijk een gat in de lucht. Dit is een ongelofelijk mooie kans en ook een enorme eer.”

Wie Ella Leyers zal persifleren, wil ze nog niet kwijt: “Ik ben nu volop mijn ’slachtoffers’ aan het bestuderen zodat ik hun stem en maniertjes kan overnemen. Niet altijd even gemakkelijk, maar na veel oefenen komt dat wel in orde.”

Ella Leyers haakt af voor ‘De Grote Sprong’

Geen duikrecords voor Ella Leyers, die verstek geeft voor ‘De Grote Sprong’. VTM kondigde vanmiddag aan dat er een tweede seizoen van ‘Binnenstebuiten’ komt, waarvoor Ella op de set verwacht wordt. Jess Donckers zal haar vervangen in ‘De Grote Sprong’.

Goed nieuws voor de fans van ‘Binnenstebuiten’, want de VTM-reeks krijgt een tweede seizoen. Dat zal in november op televisie verschijnen, dus de opnames beginnen binnenkort. De combinatie van haar rol als maatschappelijk assistente Judith Vermeersch en een intensieve duiktraining zag Ella Leyers niet zitten. ‘De trainingen die ik al gehad heb waren geweldig. Het is een prachtige sport maar fysiek ook erg zwaar’, laat Ella weten in een persbericht.

‘De trainingen zijn zo intensief dat ze niet te combineren vallen met de opnames voor Binnenstebuiten II. Met spijt in het hart zet ik mijn deelname stop, maar ik kijk er alvast naar uit om terug in de huid van Judith te kruipen’.

Ella Leyers wordt in ‘De Grote Sprong’ vervangen door Jess Donckers en Hanne Troonbeeckx, die binnenkort ook te zien zal zijn in het programma BEET!, waarin ze Manou Kersting assisteert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten